Sándorné Kriszt Éva (2015) Mérési dilemmák a felsőoktatásban. Prosperitas, 2 (2). pp. 7-13. ISSN 2064-759X
Előnézet |
Szöveg
Sandorne-K.-E..pdf - Megjelent verzió Download (98kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Filozófiai értelemben a dilemma következtetési módszer, köznapi értemben pedig kényszerű, szorult döntési helyzet, amikor kétféle lehetőséget tüntetünk fel, de mindkét lehetőségből ugyanaz a következtetés vonható le. Ilyen helyzet az is, amikor a számos sajátossággal bíró felsőoktatási környezetben kívánunk méréseket végezni. Mindenekelőtt tekintsük át a magyar felsőoktatás környezetét, a rendszerrel szemben támasztott legfontosabb elvárásokat és a teljesítmények mérhetőségét, majd egy intézményi példán keresztül elemezzük a minőség mérhetőségét.
Tudományterület / tudományág
természettudományok > matematika- és számítástudományok
Kar
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
| Mű típusa: | Cikk | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Szerző publikációban használt neve: |
|
||||||
| Kulcsszavak: | Felsőoktatás, Teljesítménymérés, Magyarország | ||||||
| Felhasználó: | Zsolt Kovács | ||||||
| A mű MTMT azonosítója: | 2953610 | ||||||
| Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 06. 11:14 | ||||||
| Utolsó módosítás: | 2021. Aug. 30. 12:32 | ||||||
| URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1069 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

