Sándorné Kriszt Éva (2015) Mérési dilemmák a felsőoktatásban. Prosperitas, 2 (2). pp. 7-13. ISSN 2064-759X
Előnézet |
Szöveg
Sandorne-K.-E..pdf - Megjelent verzió Download (98kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Filozófiai értelemben a dilemma következtetési módszer, köznapi értemben pedig kényszerű, szorult döntési helyzet, amikor kétféle lehetőséget tüntetünk fel, de mindkét lehetőségből ugyanaz a következtetés vonható le. Ilyen helyzet az is, amikor a számos sajátossággal bíró felsőoktatási környezetben kívánunk méréseket végezni. Mindenekelőtt tekintsük át a magyar felsőoktatás környezetét, a rendszerrel szemben támasztott legfontosabb elvárásokat és a teljesítmények mérhetőségét, majd egy intézményi példán keresztül elemezzük a minőség mérhetőségét.
Tudományterület / tudományág
természettudományok > matematika- és számítástudományok
Kar
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Mű típusa: | Cikk | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
||||||
Kulcsszavak: | Felsőoktatás, Teljesítménymérés, Magyarország | ||||||
Felhasználó: | Kovács Zsolt | ||||||
A mű MTMT azonosítója: | 2953610 | ||||||
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 06. 11:14 | ||||||
Utolsó módosítás: | 2021. Aug. 30. 12:32 | ||||||
URI: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1069 |
Actions (login required)
Tétel nézet |