Vissza |
Horváth-Csikós Gabriella és Juhász Tímea és Gáspár Tamás (2023) Employers’ perception of young workers’ soft skills. Prosperitas, 10 (1). pp. 2-13. ISSN 2786-4359
Horváth-Csikós Gabriella és Juhász Tímea és Gáspár Tamás (2022) Soft skills on sale – how students consider soft skills and corporate expectations. In: BGE Szemelvények. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 246-253. ISBN 978-615-6342-49-2
Horváth-Csikós Gabriella és Juhász Tímea és Hajeer Ahmad (2022) The first experiences of the BEE Mentor Programme at the Faculty of International Management and Business of the Budapest Business School, University of Applied Sciences. In: BGE Szemelvények. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 239-245. ISBN 978-615-6342-49-2
Kónyi Judit és Kiss Katalin és Viczai Péter Tamás (2023) Teaching Soft Skills in Higher Education. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 176-181. ISBN 978-615-6342-76-8
Slavić Agneš és Strugar Jelača Maja és Berber Nemanja és Gašić Dimitrije (2023) The importance of students’ soft skills based on pilot research results from Serbia. Business & Diplomacy Review (2). pp. 96-120. ISSN 3004-0116