Vissza |
Kónyi Judit és Kiss Katalin és Viczai Péter Tamás (2023) Teaching Soft Skills in Higher Education. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 176-181. ISBN 978-615-6342-76-8
Körtvési Dorina és Szendrei-Pál Eszter (2023) The transformation of HEIS and quality education. In: Foresight in research - case studies on future issues and methods. Budapest Business School, Budapest, pp. 15-36. ISBN 9786156342560
Lukács Rita és Papp-Váry Árpád (2024) Beyond green campuses. Prosperitas, 11 (3). pp. 1-14. ISSN 2786-4359 (Online)
Répászky Márk Tamás (2018) Erasmus+ turizmus? A tanulási és utazási formák metszéspontjai: Az Erasmus-program és a turizmus kapcsolata. Prosperitas, 5 (1). pp. 154-165. ISSN 2064-759X
Szendrei-Pál Eszter (2023) Sustainable development goals for higher education institutions: What happened in the past years? Prosperitas, 10 (2). ISSN 2786-4359
Szendrei-Pál Eszter (2021) Sustainable development aims for he what goals do they have to reach and where are they now? Prosperitas, 8 (1). pp. 135-152. ISSN 2786-4359