Vissza |
Gajzágó Éva Judit (2021) K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS). Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 2021 (1). pp. 108-134. ISSN 2630-886X
Neszmélyi György Iván (2018) Development policy instruments in the Republic of Korea: The role of development banks in Korea. Economic development strategies of changing East-Asian countries after 2009. pp. 108-135.
Neszmélyi György Iván (2016) Szövetkezetek szerepe Dánia és Dél-Korea agrárgazdaságában. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály, Budapest, pp. 138-152. ISBN 9786155607219
Neszmélyi György Iván (2014) A magyar - dél-koreai kapcsolatok negyedszázada. In: Alkalmazott Tudományok I. Fóruma : konferenciakötet. BGF, Budapest, pp. 631-647. ISBN 978-963-7159-92-3
Neszmélyi György Iván (2018) An overview of the trade telations between the Republic of Korea and the European Union in the light of the KOREU Free Trade Agreement. Economic development strategies of changing East-Asian countries after 2009. pp. 169-191.