Vissza |
Bánhegyi Mátyás és Nagy Judit (2016) Improving East Asian Students’ English Oral Fluency in Hungarian Tertiary Educational Settings. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 183-196. ISBN 978-615-5607-22-6
Kiss Katalin (2010) Morfológiai akcióminőség - létező fogalom-e az angolban? In: Tudományos Évkönyv 2010: Merre tovább? Gazdaság és társadalom, realitás és esély. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 19-27.
Kiss Katalin (2008) A corpus-based approach to morphological productivity. In: Tudományos Évkönyv 2007: Reformok útján. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 460-468.
Mudriczki Judit (2014) Blending ICT with ESP in Translator Education. In: Alkalmazott tudományok I. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 544-554. ISBN 978-963-715-99-23
Tapolcai-Malaczkov Szilvia (2015) Strategies for motivating ESP learners: Best practices of an 'English Communications Skills' course. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 670-684. ISBN 978-963-7159-92-3
Zsubrinszky Zsuzsanna (2003) English Language Needs in the Workplace - a Qualitative Study. Szakmai Füzetek (12. sz.). pp. 79-86. ISSN 1587-5881