Vissza |
Asztalos Réka (2016) College students’ disposition towards individual learning paths and a personalized evaluation system on a professional English course. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban : motiváció és eredményesség : tanulmányok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 77-93. ISBN 978-615-5607-22-6
Loch Ágnes (2016) Tanári és tanulói szerepek egy üzleti szimulációs játékban az angol nyelvórán. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban : motiváció és eredményesség : tanulmányok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 133-149. ISBN 978-615-5607-22-6
Szénich Alexandra és Szokács Kinga (2016) Tudok-e egyedül tanulni? A hallgatók önálló nyelvtanulási képességének és hajlandóságának vizsgálata az üzleti felsőoktatás kontextusában. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban : motiváció és eredményesség : tanulmányok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 25-41. ISBN 978-615-5607-22-6