Tételek ahol a tanszék "Marketing Intézeti Tanszék" és a mű dátuma 2009

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: H | J | T
Találatok száma: 4.

H

Hlédik Erika (2009) Egy szemiometriai modell és alkalmazási lehetőségei a gyakorlatban. In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 140-149.

J

Jäckel Katalin (2009) Exploring frontline conflicts at higher education institutions – experiments. EU Working Papers (4. sz.). pp. 104-111.

Jäckel Katalin (2009) A felsőoktatási szolgáltatás konfliktushelyzeteinek feltérképezése. Szakmai Füzetek (27. sz.). pp. 5-23.

T

Tóth Antal (2009) Az operatív és a stratégiai minőségcontrollerek új kihívásai, a minőségügyi költségek optimalizálása és a TQM alapú vállalati stratégiai menedzsment támogatása. EU Working Papers (4. sz.). pp. 53-59.

A lista elkészítésének dátuma 2024. december 21. 19:51:59 CET.