Tételek ahol a tanszék "Marketing Intézeti Tanszék" és a mű dátuma 2006

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | E | H | T
Találatok száma: 4.

A

Abdalla Rozália (2006) A közös értékelési keretrendszer (Common Assessment Framework) gyakorlati alkalmazása. Szakmai Füzetek (16.). pp. 68-73. ISSN 1218-3547

E

Eszes István (2006) Kísérlet az e-business tevékenység üzleti modelljeinek megfogalmazására és osztályozására. In: Tudományos Évkönyv 2005: A prioritások és a konvergencia kölcsönhatása a magyar gazdaságban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 106-113.

H

Harsányi Dávid és Szántó Szilvia (2006) Interaktivitás megjelenése, szükségessége és lehetőségei a felsőoktatás adminisztrációs tevékenységében. In: Tudományos Évkönyv 2005: A prioritások és a konvergencia kölcsönhatása a magyar gazdaságban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 294-305.

T

Totth Gedeon (2006) Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban. EU Working Papers (3. sz.). pp. 53-62.

A lista elkészítésének dátuma 2024. november 5. 07:20:54 CET.