Tételek ahol a tanszék "Marketing Intézeti Tanszék" és a mű dátuma 2003

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: E | N | T
Találatok száma: 3.

E

Eszes István (2003) Márkaképzés online környezetben. In: Tudományos Évkönyv 2002: Híd kelet és nyugat között. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 157-166.

N

Nádor Éva (2003) EU-csatlakozás - Nagy kihívás kis vállalkozásoknak. EU Working Papers (3-4. sz.). pp. 70-80.

T

Tóth Antal (2003) A szervezeti (vállalati) kultúra kialakítása és szerepe a szervezetek minősítésénél. Javaslat egy általános szervezeti kultúra modellre. In: Tudományos Évkönyv 2002: Híd kelet és nyugat között. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 187-193.

A lista elkészítésének dátuma 2024. november 4. 22:14:19 CET.