Vissza |
Rudolfné Katona Mária (2011) Fogyasztói magatartás a magyar melegkonyhás vendéglátóhelyeken - egy kérdőíves felmérés eredményei. In: Tudományos Évkönyv 2010: Merre tovább? Gazdaság és társadalom, realitás és esély. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 408-430.
Karakasné Morvay Klára és Rudolfné Katona Mária (2009) A lojális munkatárs szerepe a minőségi szolgáltatásokban. In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 107-122.
Karakasné Morvay Klára és Rudolfné Katona Mária (2007) A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése. Szakmai Füzetek 20 (20.). pp. 56-64. ISSN 1587-5881