Vissza |
Kóris Rita és Pál Ágnes és Réthi Gábor (2023) Egyéni kezdeményezések vagy a nemzetköziesítés hatékony eszköze? In: Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 153-160. ISBN 978-615-6342-74-4
Csizmadia Péter és Réthi Gábor és Zsigmond-Herchinger Száva és Németh Tamás és Csillag Sára és Devins David és Echardour Pascal és Sy Mane és Pons Jacques és Chiffe Isabelle (2023) LEAD - Handbook for Human Resource Management and Development in Micro- and Small Enterprises. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-51-5 (Benyújtva)
Kása Richárd és Réthi Gábor (2020) A kísérletezés szerepe a gazdálkodástudományi kutatásokban. Prosperitas, 7 (3). pp. 4-20. ISSN 2786-4359
Réthi Gábor és Kása Richárd és Molnár László (2014) A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései. Prosperitas, 1 (2). pp. 26-42. ISSN 2064-759X
Heidrich Balázs és Réthi Gábor (2012) Services and Service Management. In: Service Science Research, Strategy and Innovation: Dynamic Knowledge Management Methods. IGI Global, New York, pp. 1-37. ISBN 9781466600775