Vissza |
Loch Ágnes (2016) Tanári és tanulói szerepek egy üzleti szimulációs játékban az angol nyelvórán. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban : motiváció és eredményesség : tanulmányok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 133-149. ISBN 978-615-5607-22-6
Loch Ágnes (2007) Task types in assessing reading comprehension. In: Tudományos Évkönyv 2006: Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 358-362.
Dévény Ágnes és Loch Ágnes (2006) A szóbeli és írásbeli vizsgafeladatokkal kapcsolatos vizsgázói és vizsgáztatói vélemények összehasonlító elemzése. Budapesti Gazdasáfi Főiskola Tudományos Évkönyv 2005, A prioritások és a konveregencia kölcsönhatása a magyar gazdaságban. pp. 369-377. ISSN 1558-8401
Loch Ágnes (2003) A szövegkiválasztás szempontjai olvasásértési feladatokhoz. In: BGF Tudományos Évkönyv : Magyarország a gazdasági fejlődés keresztútján. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 299-305.