Vissza |
Taralik Krisztina és Molnár Zsolt és Kozák Tamás (2022) Csatorna preferenciák a nagyértékű elektronikai cikkek vásárlási folyamatában a vásárlói attitűddel összefüggésben a hazai vásárlók körében. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok - Gazdálkodás- és Szervezéstudományi folyóirat, 2022 (2). pp. 86-112. ISSN 2630-886X
Kozák Tamás (2022) Merre visz az út tovább? Az offline és online kiskereskedelem jövője. In: Gazdaság és gasztronómia. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 206-220.
Kozák Tamás és Fenyvesi Éva (2022) New application of game theory in supply chain management. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 2022 (1). pp. 73-98. ISSN 2630-886X
Király Éva és Kozák Tamás (2015) Tematikus utcák helye és szerepe a nagyvárosok kereskedelmi stratégiájában. In: Alkalmazott Tudományok II. Fóruma Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 313-320. ISBN 9789637159992
Kozák Tamás (2014) Kisboltok vonzáskörzetének meghatározása, azaz dohánybolt-telephely kiválasztása kvantitatív módszerekkel. In: Alkalmazott Tudományok I. Fóruma. BGF, Budapest, pp. 476-491. ISBN 978-963-7159-92-3
Kozák Tamás (2012) Javaslat a stratégiai tervezési módszertanának fejlesztésére. In: Tudományos Évkönyv 2011: Útkeresés és növekedés. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 229-242.