Vissza |
Karakasné Morvay Klára (2022) Számítógépes szimulációk alkalmazása a szállodai revenue managerek oktatásában. In: Gazdaság és gasztronómia. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 153-168.
Karakasné Morvay Klára (2016) A Sharing Economy hatása a hazai szálláshelyekre. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály, Budapest, pp. 57-77. ISBN 9786155607219
Karakasné Morvay Klára (2012) A jelzések (signaling) szerepe a szállodai minőség kommunikációjában. In: Multidiszciplináris kihívások - sokszínű válaszok : Szimpóziumkötet 2012. Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Budapest, pp. 73-87. ISBN 9789637159329
Karakasné Morvay Klára és Rudolfné Katona Mária (2009) A lojális munkatárs szerepe a minőségi szolgáltatásokban. In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 107-122.
Karakasné Morvay Klára és Rudolfné Katona Mária (2007) A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése. Szakmai Füzetek 20 (20.). pp. 56-64. ISSN 1587-5881