Vissza |
Kétyi András és Török Judit (2023) Interdiszciplináris, partnercégek bevonásával megvalósuló projektalapú tanulás koncepciója a BGE három karának együttműködésében. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 156-161. ISBN 978-615-6342-76-8
Kétyi András (2023) Platformok, stratégiák, dilemmák és a közös nevező. In: Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 115-121. ISBN 978-615-6342-74-4
Kétyi András (2021) Jó-e a technológia az oktatásnak? Nyelvvilág, 2021 (24). pp. 96-99. ISSN 1786-0636
Kétyi András (2020) Az ötlettől a módszertanig – magyar nyelvű oktatásmódszertani kiadványok elemzése. Nyelvvilág, 23.. pp. 31-42. ISSN 1786-0636
Kétyi András (2019) Motiváció – Mi hajt, ösztönöz, lelkesít minket valójában? Nyelvvilág (22). pp. 104-106. ISSN 1786-0636
Török Judit és Kétyi András (2018) Projektúra: a projektalapú nyelvtanulás német szaknyelvi csoportokkal. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 2018 (3). pp. 96-110. ISSN 2630-886X
Kétyi András (2018) Uralni vagy szolgálni? – A digitális világ veszélyei és esélyei. Giovanni Cucci SJ: Virtuális paradicsom vagy pokol.com? – A digitális forradalom veszélyei és esélyei. Nyelvvilág (21). pp. 116-118. ISSN 1786-0636
Kétyi András (2017) A digitális hype-on túl : a 21. századi tanár digitális eszköztára. Prosperitas, 4 (4). pp. 57-80. ISSN 2064-759X
Kétyi András (2016) Egy mobil nyelvtanulási applikáció használata és tapasztalatai a nyelvoktatásban. In: Módszertani kisérletek. Budapesti Gazdasági Egyetem, pp. 63-70.
Kétyi András (2009) Virtuális tanulási környezetek használata - egy tanév tapasztalatai. In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 270-276.
Kétyi András (2008) Interaktív tábla a szaknyelvi órákon. Szakmai Füzetek (24. sz.). pp. 76-82.
Kétyi András (2007) E-learning technikák alkalmazásának lehetőségei az idegennyelv-oktatásban. In: Tudományos Évkönyv 2006: Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 343-357.