Heidrich Balázs (2009) A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban: Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés. In: Magyar Tudomány Napja BGF. Konferencia 2009. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 1-19.
|
Szöveg
Heidrich Balázs – A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső()oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése – nemzetközi kitekintés.pdf - Megjelent verzió Restricted to Csak az archívum karbantartója Download (858kB) |
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok
Kar
Szervezeti egység
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
| Mű típusa: | Könyv része | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Szerző publikációban használt neve: |
|
||||||
| Kulcsszavak: | Szolgáltatásminőség | ||||||
| Felhasználó: | Zóra Kondor | ||||||
| A mű MTMT azonosítója: | 2846454 | ||||||
| Rekord készítés dátuma: | 2015. Nov. 10. 11:25 | ||||||
| Utolsó módosítás: | 2015. Nov. 10. 11:25 | ||||||
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

