Heidrich Balázs (2009) A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban: Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés. In: Magyar Tudomány Napja BGF. Konferencia 2009. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 1-19.
Szöveg
Heidrich Balázs – A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső()oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése – nemzetközi kitekintés.pdf - Megjelent verzió Restricted to Csak az archívum karbantartója Download (858kB) |
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok
Kar
Szervezeti egység
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Mű típusa: | Könyv része | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
||||||
Kulcsszavak: | Szolgáltatásminőség | ||||||
Felhasználó: | Kondor Zóra | ||||||
A mű MTMT azonosítója: | 2846454 | ||||||
Rekord készítés dátuma: | 2015. Nov. 10. 11:25 | ||||||
Utolsó módosítás: | 2015. Nov. 10. 11:25 | ||||||
Actions (login required)
Tétel nézet |