A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban: Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés

Heidrich Balázs (2009) A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban: Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés. In: Magyar Tudomány Napja BGF. Konferencia 2009. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 1-19.

[thumbnail of Heidrich Balázs – A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső()oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése – nemzetközi kitekintés.pdf] Szöveg
Heidrich Balázs – A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső()oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése – nemzetközi kitekintés.pdf - Megjelent verzió
Restricted to Csak az archívum karbantartója

Download (858kB)

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Szervezeti egység

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Heidrich Balázs10003003
Kulcsszavak: Szolgáltatásminőség
Felhasználó: Kondor Zóra
A mű MTMT azonosítója: 2846454
Rekord készítés dátuma: 2015. Nov. 10. 11:25
Utolsó módosítás: 2015. Nov. 10. 11:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet