Pecze Krisztina (2022) Siker koncepciók a szakirodalom tükrében. Working Paper Series (21). UNSPECIFIED, Budapest. ISBN 2630-7960
Preview |
Text
Working-Paper-Series-21-2022.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
Abstract
A tanulmány feltérképezi az elmúlt öt év családi vállalkozások identitáskommunikációjára és márka menedzsmentjére fókuszáló nemzetközi WoS indexált folyóirat cikkeket. Az áttekintés a szisztematikus szakirodalomkutatás módszereinek alkalmazásával valósult meg. A releváns tanulmányok fő tartalmi és módszertani bemutatásán túl, munkánkban kitértünk a témakör hazai kontextusban érdeklődésre számot tartható kutatási kérdéseire is. Eredményeink a kérdéskör iránt érdeklődő szakemberek és kutatók számára egyaránt hasznosak lehetnek.
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok
Department
Institution
Budapesti Gazdasági Egyetem
Item Type: | Book | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Creators: |
|
||||||
Depositing User: | Kinga Eszenyi-Bakos | ||||||
Date Deposited: | 2025. Mar. 17. 14:41 | ||||||
Last Modified: | 2025. Mar. 17. 14:41 | ||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2471 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |