Az oktatási technológia elfogadása Indiában

Preeti, Goel és Animesh, Singh és Mahesh Kumar, Singh és Bánhalmi Árpád (2024) Az oktatási technológia elfogadása Indiában. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 331-345. ISBN 978-615-6342-90-4

[thumbnail of 29.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf]
Előnézet
Szöveg
29.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A globális technológiai fejlődés az oktatási ágazatban is a technológia alkalmazását eredményezte a tanítási-tanulási folyamatban. Mivel az EdTech (Educational Technology – oktatási technológia) innovatív módszereket kínál az oktatási eredmények javítására, a technológia beépítése az oktatásba egyre inkább előtérbe kerül. Az EdTech-ágazat már a COVID-19 előtt elkezdett növekedni, de a világjárvány kitörése és az Új Oktatási Politika 2020 felgyorsította az EdTech-ágazat bővülését Indiában. Mindazonáltal ahhoz, hogy az EdTech fenntartható hatást gyakoroljon az indiai gazdaságra, elengedhetetlen, hogy megértsük az elfogadását befolyásoló tényezőket. Ez a tanulmány az oktatási technológia indiai elfogadását vizsgálja, és azokkal a kulcsfontosságú elemekkel foglalkozik, amelyek befolyásolják az elfogadást, és így leírást ad a döntéshozóknak az oktatási eredmények javításához, hogy a fenntartható gazdaság növekedésének katalizátoraként szolgáljon

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > szociológiai tudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Preeti, Goel
Animesh, Singh
Mahesh Kumar, Singh
Bánhalmi Árpád
Kulcsszavak: oktatási technológia, EdTech, új oktatáspolitika, oktatási eredmények
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_29
Rekord készítés dátuma: 2024. Dec. 19. 11:11
Utolsó módosítás: 2024. Dec. 19. 11:11
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2364

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet