Játékalapú tanulás az improprius integrálok témakörében

Palencsár Enikő és Szilágyi Szilvia (2024) Játékalapú tanulás az improprius integrálok témakörében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 304-316. ISBN 978-615-6342-90-4

[thumbnail of 27.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf]
Előnézet
Szöveg
27.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió

Download (819kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A Kék Jeti didaktikai kártyajáték célja az improprius integrálokra vonatkozó összehasonlító kritériumok helyes alkalmazásának támogatása. Hozzájárulását a tanulási folyamat sikeréhez egy komplex felmérés keretein belül vizsgáltuk, melynek eredményei azt igazolták, hogy a Kék Jeti hatékony segédeszközként alkalmazható a konvergencia és divergencia fogalmak tisztázásában, továbbá a majorálás és a minorálás módszereinek elsajátításában

Tudományterület / tudományág

természettudományok > matematika- és számítástudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Palencsár Enikő
Szilágyi Szilvia
Kulcsszavak: játékalapú tanulás, improprius integrálok, didaktikai játék, összehasonlító kritériumok
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_27
Rekord készítés dátuma: 2024. Dec. 19. 11:04
Utolsó módosítás: 2024. Dec. 19. 11:04
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2362

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet