Palencsár Enikő és Szilágyi Szilvia (2024) Játékalapú tanulás az improprius integrálok témakörében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 304-316. ISBN 978-615-6342-90-4
Előnézet |
Szöveg
27.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió Download (819kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A Kék Jeti didaktikai kártyajáték célja az improprius integrálokra vonatkozó összehasonlító kritériumok helyes alkalmazásának támogatása. Hozzájárulását a tanulási folyamat sikeréhez egy komplex felmérés keretein belül vizsgáltuk, melynek eredményei azt igazolták, hogy a Kék Jeti hatékony segédeszközként alkalmazható a konvergencia és divergencia fogalmak tisztázásában, továbbá a majorálás és a minorálás módszereinek elsajátításában
Tudományterület / tudományág
természettudományok > matematika- és számítástudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Mű típusa: | Könyv része | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
|||||||||
Kulcsszavak: | játékalapú tanulás, improprius integrálok, didaktikai játék, összehasonlító kritériumok | |||||||||
Felhasználó: | Eszenyi-Bakos Kinga | |||||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_27 | |||||||||
Rekord készítés dátuma: | 2024. Dec. 19. 11:04 | |||||||||
Utolsó módosítás: | 2024. Dec. 19. 11:04 | |||||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2362 |
Actions (login required)
Tétel nézet |