Kártyajátékok a felsőoktatásban

Szilágyi Szilvia és Körei Attila (2024) Kártyajátékok a felsőoktatásban. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 261-273. ISBN 978-615-6342-90-4

[thumbnail of 23.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf]
Előnézet
Szöveg
23.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió

Download (837kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban a felsőoktatásban a nagy hallgatói létszám miatt még mindig a hagyományos frontális oktatás az elsődleges tanítási forma, azonban a generációs igényeknek megfelelően a tapasztalati alapú ismeretszerzésre is módot kell teremteni. A Miskolci Egyetem Matematikai Intézetében 2018-ban indult el a játékalapú tanulást támogató kártyajátékok fejlesztése. Cikkünkben rövid bemutatást adunk az elmúlt öt évben végzett fejlesztői munka eredményeként megszületett játékokról.

Tudományterület / tudományág

természettudományok > matematika- és számítástudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Szilágyi Szilvia
Körei Attila
Kulcsszavak: didaktikai játék, kártyajáték, játékalapú tanulás, tapasztalati tanulás
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_23
Rekord készítés dátuma: 2024. Dec. 19. 10:49
Utolsó módosítás: 2024. Dec. 19. 10:49
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2358

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet