Vojter Noémi (2024) A mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei az ügyfélkiszolgálás területén. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 67-77. ISBN 978-615-6342-90-4
Előnézet |
Szöveg
5.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió Download (442kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Manapság kiemelt figyelem fordul a mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségeire és területeire. Különböző iparágakban, eltérő rendszerekkel igyekeznek a fejlesztők minél hatékonyabb megoldást találni a fogyasztók igényeire. Dolgozatom során éppen ezért egymástól igencsak eltérő területek esetén vizsgálom meg a mesterséges intelligencia fellelhető alkalmazási lehetőségeit az ügyfélkiszolgálás esetén
Tudományterület / tudományág
műszaki tudományok > informatikai tudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
| Mű típusa: | Könyv része | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Szerző publikációban használt neve: |
|
||||||
| Kulcsszavak: | mesterséges intelligencia, gépi tanulás, szakértői rendszerek, ügyfélkiszolgálás, egészségügy, banki szektor, telekommuikációs iparág | ||||||
| Felhasználó: | Kinga Eszenyi-Bakos | ||||||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_5 | ||||||
| Rekord készítés dátuma: | 2024. Dec. 13. 12:33 | ||||||
| Utolsó módosítás: | 2024. Dec. 13. 12:33 | ||||||
| URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2330 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

