A mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei az ügyfélkiszolgálás területén

Vojter Noémi (2024) A mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei az ügyfélkiszolgálás területén. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 67-77. ISBN 978-615-6342-90-4

[thumbnail of 5.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf]
Előnézet
Szöveg
5.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió

Download (442kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Manapság kiemelt figyelem fordul a mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségeire és területeire. Különböző iparágakban, eltérő rendszerekkel igyekeznek a fejlesztők minél hatékonyabb megoldást találni a fogyasztók igényeire. Dolgozatom során éppen ezért egymástól igencsak eltérő területek esetén vizsgálom meg a mesterséges intelligencia fellelhető alkalmazási lehetőségeit az ügyfélkiszolgálás esetén

Tudományterület / tudományág

műszaki tudományok > informatikai tudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Vojter Noémi
Kulcsszavak: mesterséges intelligencia, gépi tanulás, szakértői rendszerek, ügyfélkiszolgálás, egészségügy, banki szektor, telekommuikációs iparág
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_5
Rekord készítés dátuma: 2024. Dec. 13. 12:33
Utolsó módosítás: 2024. Dec. 13. 12:33
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2330

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet