A belsőügyfél-koncepció megvalósulása egy hazai kkv-nál

Orbánhegyi Béla Zsolt (2020) A belsőügyfél-koncepció megvalósulása egy hazai kkv-nál. Prosperitas, 7 (2). pp. 49-65. ISSN 2786-4359

[thumbnail of Orbánhegyi_B_Zs_Prosperitas_2020_2.pdf]
Preview
Text
Orbánhegyi_B_Zs_Prosperitas_2020_2.pdf - Published Version

Download (673kB) | Preview

Abstract

Jelen tanulmány a belsőügyfél-menedzsment koncepcióját egy hazai kkv példáján keresztül mutatja be, és gyakorlati tapasztalatok alapján értékeli annak megvalósulását. A tanulmány alapját hazai és nemzetközi szakirodalmi feldolgozás, valamint egy két részből álló primer vizsgálat képezte. Az empíria alapján láthatóvá vált, hogy a vizsgált szervezetnek számos lehetősége van a belső szolgáltatások színvonalát emelni, valamint az is, hogy a tanulmányban felsorolt előnyök eléréséhez hosszú távon szükséges a vezetői, tulajdonosi attitűd formálása is. A kutatás eredményei – bár nem nyújtanak általánosságban, minden kkv számára hasznosítható megállapításokat, de – több olyan módszert és megközelítési javaslatot mutatnak be, amelyek könnyen adaptálhatók más vállalkozások számára is.

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > közgazdaságtudományok

Institution

Budapesti Gazdasági Egyetem

Item Type: Article
Creators:
CreatorsORCIDMTMT szerző azonosító
Orbánhegyi Béla Zsolt
Uncontrolled Keywords: belső ügyfél, belső szolgáltatás, szolgáltatásmenedzsment, kkv
Depositing User: Kozákné Szabó Claudia Gabriella
Identification Number: 31653721
DOI id: https://doi.org/10.31570/Prosp_2020_02_4
Date Deposited: 2021. Mar. 02. 16:24
Last Modified: 2023. May. 08. 14:39
URI: http://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1730

Actions (login required)

View Item View Item