Orbánhegyi Béla Zsolt (2020) A belsőügyfél-koncepció megvalósulása egy hazai kkv-nál. Prosperitas, 7 (2). pp. 49-65. ISSN 2786-4359
Előnézet |
Szöveg
Orbánhegyi_B_Zs_Prosperitas_2020_2.pdf - Megjelent verzió Download (673kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Jelen tanulmány a belsőügyfél-menedzsment koncepcióját egy hazai kkv példáján keresztül mutatja be, és gyakorlati tapasztalatok alapján értékeli annak megvalósulását. A tanulmány alapját hazai és nemzetközi szakirodalmi feldolgozás, valamint egy két részből álló primer vizsgálat képezte. Az empíria alapján láthatóvá vált, hogy a vizsgált szervezetnek számos lehetősége van a belső szolgáltatások színvonalát emelni, valamint az is, hogy a tanulmányban felsorolt előnyök eléréséhez hosszú távon szükséges a vezetői, tulajdonosi attitűd formálása is. A kutatás eredményei – bár nem nyújtanak általánosságban, minden kkv számára hasznosítható megállapításokat, de – több olyan módszert és megközelítési javaslatot mutatnak be, amelyek könnyen adaptálhatók más vállalkozások számára is.
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
| Mű típusa: | Cikk | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Szerző publikációban használt neve: |
|
||||||
| Kulcsszavak: | belső ügyfél, belső szolgáltatás, szolgáltatásmenedzsment, kkv | ||||||
| Felhasználó: | Claudia Gabriella Kozákné Szabó | ||||||
| A mű MTMT azonosítója: | 31653721 | ||||||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.31570/Prosp_2020_02_4 | ||||||
| Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 02. 16:24 | ||||||
| Utolsó módosítás: | 2023. Máj. 08. 14:39 | ||||||
| URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1730 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

