Gossler Enikő (2019) Kell-e csocsóasztal a BGEseknek? – avagy miként befolyásolja a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak munkahelyválasztását az employer branding. In: Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 123-222. ISBN 9786155607745
Preview |
Text
mtmt_Hallgatói_kötet_intreaktív_p173-222.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
Abstract
Kutatásom célja volt megérteni, miként működik és hogyan hat az employer branding a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) hallgatóinak munkahelyválasztására.Hipotéziseimet a következő módszerek segítségével vizsgáltam: cocreation workshopot tartottam 28 hallgatóval, majd interjút készítettem egy toborzáskiválasztási veze tővel. Az online kérdőíves megkérdezés során 391 BGEre járó hallgató véleményét vizsgáltam, illetve a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen is lehetőségem volt mintát gyűjteni (N=110). Az adatokat SPSS24 programban dolgoztam fel. Végül klaszteranalízis alkalmazásával tártam fel és jellemeztem a BGEs hallgatók három csoportját munkahelyválasztási preferenciáik alapján.
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok
Faculty
Institution
Budapesti Gazdasági Egyetem
Item Type: | Book Section | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Creators: |
|
||||||
Uncontrolled Keywords: | EFOP 3.6.1-16-2016-00012, munkáltatói márka, munkáltatói márkázás, hallgatók munkahelyválasztása, munkahelyválasztás, munkahelyválasztási preferenciák, cocreation workshop | ||||||
Depositing User: | Eszenyi-Bakos Kinga | ||||||
Identification Number: | 30954632 | ||||||
Date Deposited: | 2019. Dec. 16. 15:05 | ||||||
Last Modified: | 2019. Dec. 16. 15:05 | ||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1595 |
Actions (login required)
View Item |