Totth Gedeon és Mezőné Oravecz Titanilla és Zarándné Vámosi Kornélia (2018) A pálinkafogyasztás és a fogyasztói szokások változása. Prosperitas, 5 (2). pp. 87-98. ISSN 2064-759X
Előnézet |
Szöveg
Totth-Gedeon-Mezone-Oravecz-Titanilla-Zarandne-Vamosi-Kornelia.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A pálinka iránti érdeklődés az elmúlt közel két évtizedben számottevően növekedett, bővült a kínálat, egyre több magas minőségű termék jelent meg a piacon, ami a pálinka imázsának jelentős javulását vonta maga után. Jelen tanulmányunkban áttekintést kívánunk nyújtani a pálinkapiac alakulásáról, a fogyasztói és vásárlói preferenciákról és attitűdökről, a vásárlást befolyásoló fontosabb tényezőkről. A BGE Kereskedelem és Marketing Intézete 2010-ben, majd 2017-ben hasonló módon felmérte az előbb említetteket, így az eredmények összevetése képet ad a bekövetkezett változásokról is. A vizsgálatok megállapításai hozzájárulnak a pálinkakészítők, kereskedelmi főzdék fogyasztóorientált magatartásának az erősítéséhez és a pálinka versenyképességének a növekedéséhez.
Tudományterület / tudományág
Kar
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Mű típusa: | Cikk | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
||||||||||||
Kulcsszavak: | pálinka, fogyasztói magatartás, vásárlási preferenciák, attitűdök | ||||||||||||
Felhasználó: | Eszenyi-Bakos Kinga | ||||||||||||
A mű MTMT azonosítója: | 30612264 | ||||||||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.31570/Prosp_2018_02_5 | ||||||||||||
Rekord készítés dátuma: | 2019. Szep. 19. 15:35 | ||||||||||||
Utolsó módosítás: | 2022. Jan. 06. 09:05 | ||||||||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1509 |
Actions (login required)
Tétel nézet |