Asztalos Réka (2016) College students’ disposition towards individual learning paths and a personalized evaluation system on a professional English course. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban : motiváció és eredményesség : tanulmányok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 77-93. ISBN 978-615-5607-22-6
Preview |
Text
MÓDSZERTANI KISÉRLETEK Asztalos.pdf - Published Version Download (277kB) | Preview |
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > nyelvtudományok
Faculty
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Department
Turizmus-Vendéglátás Szaknyelvi Intézeti Tanszék
Institution
Budapesti Gazdasági Főiskola
Item Type: | Book Section |
---|---|
Depositing User: | Gonda Györgyi |
Identification Number: | 3140194 |
Date Deposited: | 2017. Jan. 31. 16:23 |
Last Modified: | 2017. Jan. 31. 16:23 |
URI: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/800 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |