Guest editorial: Marketing in the Modern Age – Exploring Innovation, Technology, and Consumer Behaviour in a Dynamic Era

Neulinger, Ágnes és Ercsey, Ida (2025) Guest editorial: Marketing in the Modern Age – Exploring Innovation, Technology, and Consumer Behaviour in a Dynamic Era. Prosperitas, 12 (2). pp. 1-2. ISSN 2786-4359 (online)

[thumbnail of guest-editorial-marketing-in-the-modern-age-exploring-innovation-technology-and-consumer-behaviour-in-a-dynamic-era-261.pdf]
Előnézet
Szöveg
guest-editorial-marketing-in-the-modern-age-exploring-innovation-technology-and-consumer-behaviour-in-a-dynamic-era-261.pdf - Megjelent verzió

Download (154kB) | Előnézet
Hivatalos webcím (URL): https://prosperitas.uni-bge.hu/publication/?id=261

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Cikk
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Neulinger, Ágneshttps://orcid.org/0000-0001-6493-2761
Ercsey, Idahttps://orcid.org/0000-0002-4076-7922
Felhasználó: Kinga Eszenyi-Bakos
A mű MTMT azonosítója: 36191861
DOI azonosító: https://doi.org/10.31570/prosp_2025_0133
Rekord készítés dátuma: 2025. Jún. 13. 11:22
Utolsó módosítás: 2025. Jún. 14. 07:00
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2503

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet