Vissza |
Farkas Szilveszter és S. Gubik Andrea (2020) Vállalkozói elképzelések és aktivitás a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatói körében – az elmúlt tíz év változásai. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 2020 (1). pp. 28-44. ISSN 2630-886X
Forman Norbert és Papashvili Nino és Szántó Péter és Tóth Éva Orsolya (2023) ChatGPT's Future in Higher Ed: Insight from Bachelor-Level Teachers Years. In: Foresight in research - case studies on future issues and methods. Budapest Business School, Budapest, pp. 129-149. ISBN 9786156342560
Hajeer Ahmad és Toptsi Jamil (2024) Enhancing University Branding through Fostering Intercultural Sensitivity. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 93-105. ISBN 978-615-6342-86-7
Szendrei-Pál Eszter (2021) Sustainable Development Aims for HE What goals do they have to reach and where are they now? In: Innovative Solutions for Sustainability - Day of Hungarian Science 2021 Conference Proceeding. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 150-162. ISBN 978-615-6342-20-1 (Nyomdában)