Tételek ahol a szerző " Máté Zoltán"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 3.

Harsányi Dávid és Hlédik Erika és Máté Zoltán (2023) Az online borvásárlás jelentősége hazánkban, és változása a pandémia időszakában. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok - Gazdálkodás- és Szervezéstudományi folyóirat, 2023 (2. különszám). pp. 3-27. ISSN 2630-886X

Máté Zoltán és Oravecz Titanilla és Pólya Éva (2023) Fogyasztói-, illetve vásárlói magatartás vizsgálata: feltáró fókuszcsoportos kutatás a fiatal egyetemisták körében. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok - Gazdálkodás- és Szervezéstudományi folyóirat, 2023 (1). pp. 93-117. ISSN 2630-886X

Máté Zoltán és Oravecz Titanilla és Pólya Éva (2022) Szisztematikus szakirodalmi áttekintés a marketing, valamint a változás- és válságmenedzsment közötti összefüggésekről: A lehetséges kapcsolódási pontok feltérképezése. In: BGE Szemelvények. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 173-181. ISBN 978-615-6342-49-2

A lista elkészítésének dátuma 2025. január 21. 01:56:22 CET.