Vissza |
Kolnhofer-Derecskei Anita és Reicher Regina Zsuzsánna és Remsei Sándor (2023) Fenntarthatóság a településmarketingben. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 171-175. ISBN 978-615-6342-76-8
Tóth-Téglás Tünde és Szászvári Karina és Reicher Regina és Kolnhofer-Derecskei Anita (2023) A hagyományos szakirodalmi keresési eljárások korlátjai egy új kutatási téma feldolgozása során. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 327-331. ISBN 978-615-6342-76-8
Majláth Melinda és Reicher Regina Zsuzsánna és Pecze Krisztina és Kolnhofer-Derecskei Anita (2022) Helymarketing, mint kutatási téma - szekunder kutatási eredmények a hazai publikációkra vonatkozóan. In: BGE Szemelvények. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 167-172. ISBN 978-615-6342-49-2
Kolnhofer-Derecskei Anita (2022) How did the COVID-19 restrictions impact higher education in Viktoria? Working with international students remotely in Melbourne. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 2022 (1). pp. 50-72. ISSN 2630-886X
Valociková Cyntia és Kolnhofer-Derecskei Anita Hunlywood Európában – a magyar filmipar versenyhelyzete az EU-ban. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 2018 (4 (Különszám)). pp. 91-108. ISSN 2630-886X