Vissza |
Harsányi Dávid és Hlédik Erika és Máté Zoltán (2023) Az online borvásárlás jelentősége hazánkban, és változása a pandémia időszakában. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok - Gazdálkodás- és Szervezéstudományi folyóirat, 2023 (2. különszám). pp. 3-27. ISSN 2630-886X
Totth Gedeon és Hlédik Erika és Fodor Mónika (2012) Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében. In: Tudományos Évkönyv 2011: Útkeresés és növekedés. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 157-164.
Totth Gedeon és Fodor Mónika és Hlédik Erika (2011) A fogyasztói magatartás empirikus vizsgálata a pálinkafogyasztók körében. In: Tudományos Évkönyv 2010: Merre tovább? Gazdaság és társadalom, realitás és esély. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 48-61.
Hlédik Erika (2009) Egy szemiometriai modell és alkalmazási lehetőségei a gyakorlatban. In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 140-149.