Vissza |
Chandler Nick (2024) The art of branding. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 50-63. ISBN 978-615-6342-86-7
Chandler Nick (2022) Entrepreneurial personality and motive: A study of Hungarian early-stage entrepreneurs using GEM data. Prosperitas, 9 (4) (3). ISSN 2786-4359
Chandler Nick (2019) Standing alone? A review of the characteristics of the entrepreneur through the actor-activity-attitude framework. Prosperitas, 6 (1). pp. 12-34. ISSN 2786-4359
Heidrich Balázs és Chandler Nick és Németh Krisztina (2018) Protect and Be Served? - The Revival of Paternalistic Leadership in the Light of Family Businesses. Logisztika - Informatika - Menedzsment, 3 (1). pp. 5-20. ISSN 2498-9037
Chandler Nick (2016) Days of future passed: an investigation into the perceived generation gap between teachers and students in Hungarian higher education. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 15-24. ISBN 978-615-5607-22-6
Heidrich Balázs és Chandler Nick (2015) Four Seasons in One Day: The Different Shades of Organisational Culture in Higher Education. Management Dynamics in the Knowledge Economy, 3 (2015) (4). pp. 559-588. ISSN 2392-8042
Heidrich Balázs és Chandler Nick (2015) Governance and the agile organisation in Hungarian higher education. In: 12th Chemnitz East Forum, Leadership and governance IN and OF public and private organizations in the CEE countries, 2015. szeptember 9-11., Chemnitz, Németország.
Heidrich Balázs és Chandler Nick (2014) Dőlnek az elefántcsonttornyok? A felsőoktatási intézmények átalakuló társadalmi és gazdasági szerepének vizsgálata egy üzleti iskola példáján keresztül. Erdélyi Múzeum, 2014 (4). pp. 153-169. ISSN 1453-0961
Heidrich Balázs és Chandler Nick (2014) Hajsza közben: Egy magyar felsőoktatási intézmény piacorientációjának kultúra alapú elemzési kísérlete. Vezetéstudomány, XLV (6). pp. 27-36. ISSN 0133-0179