Az online és a jelenléti számvitel oktatás összehasonlítása a BGE PSZK gazdaságinformatikus alapképzési szakon

Borzán Anita és Budaházy György és Kapuszta Ágnes (2023) Az online és a jelenléti számvitel oktatás összehasonlítása a BGE PSZK gazdaságinformatikus alapképzési szakon. In: A számvitel és a controlling elmélete, gyakorlata : Újdonságok és kihívások a számvitel világában : I. Tudományos Konferencia konferenciakötete. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 17-28. ISBN 978-615-6342-73-7

[thumbnail of A számvitel és a controlling elmélete, gyakorlata_újdonságok és kihívások a számvitel világában-18-29.pdf]
Előnézet
Szöveg
A számvitel és a controlling elmélete, gyakorlata_újdonságok és kihívások a számvitel világában-18-29.pdf - Megjelent verzió

Download (806kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A pandémia okozta veszélyhelyzet 2020-tól átírta a felsőoktatás korábbi, több évtizedes múltra visszatekintő tanítási és vizsgáztatási gyakorlatának forgatókönyvét. A BGE PSZK-n az online térbe kényszerült felsőoktatás a Microsoft Teams programot részesítette előnyben, a vizsgáztatáshoz pedig a CooSpace vagy Moodle programok kerültek felhasználásra. A számvitel tárgyak jelenléti oktatása és a tantermi vizsgáztatás nappali tagozaton a 2022/2023-as tanévben tért vissza. Tanulmányunkban öt – a 2019/2020. tanév II. félév, a 2020/2021-es és a 2022/2023-as tanévek - féléven keresztül végzett kérdőíves felmérés alapján a gazdaságinformatikus alapszakos nappali tagozatos hallgatók két féléven keresztül oktatott számvitel tárgyainak tanításával és vizsgáztatásával összefüggő véleményeit elemezzük. Kutatási célkitűzésünk a kitöltők jelenléti, illetve online oktatásról adott válaszait megvizsgálva megfogalmazni, melyik esetben miben látják az erős és a gyenge vonásokat. A hallgatói kérdőívek mellett a vizsgálatba vont félévek kollokviumi eredményeit is értékeljük, választ keresve arra, hogy a jelenléti vagy az online félévek tekinthetők hatékonyabbnak, vagyis mely oktatási forma számonkéréseinek vizsgaeredményei bizonyulnak jobbnak.

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > szociológiai tudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Borzán Anita10012704
Budaházy György10027658
Kapuszta Ágnes10023931
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
A mű MTMT azonosítója: 34164464
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 02. 14:22
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 02. 14:22
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2156

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet